Angajari
Producton angajeaza:
Tehnician reumpleri
Responsabilitati:
- Reumple cartusele cu cerneala sau toner,
- Efectueaza impreuna cu seful de departament comanda de aprovizionare,
- Receptioneaza materialele necesare procesului de reumplere,
- Pliaza cutiile rezultate in procesul reumplerii si cele in care vine marfa de la aprovizionare,
- Colecteaza flacoanele goale rezultate in urma procesului de reumplere,
- Depoziteaza in cutii cartusele goale din gestiunea cartuse goale
- Participarea la cursurile organizate pentru tehnicienii de reumpleri
Tehnician service imprimante
Responsabilitati:
- Repararea si intretinerea echipamentelor aflate in contracte MPS
- Repararea si intretinerea sistemelor de calcul intrate in service
- Deplasarea la clienti pentru remedierea defectelor aparute la echipamentele din contracte sau la cererea express a clientilor
- Instalare aplicatii specifice activitatilor de service si monitorizare echipamente imprimare
- Participarea la cursurile de instruire tehnicieni service organizare de vendor
- Ofera asistenta tehnica Telefonica si email clientilor companiei
- Comportament ireprosabil la si atitudine pro client in timpul interventiilor
Manager ERP si baza de date Navision
Atributii:
- Testeaza și implementeaza modificările de configurare a Microsoft Dynamics Navision si a bazei de date
- Intelege mediile unice și interfețele de aplicație pentru dezvoltarea, testarea și implementarea actualizărilor in ERP.
- Efectueaza întreținerea de rutină a sistemului, inclusiv scrierea și programarea fluxurilor de lucru și a rapoartelor.
- Creeaza și menține documentația aplicației pentru procesul de audit.
- Supraveghează securitatea și accesul, inclusiv crearea și menținerea conturilor de utilizator.
- Menține controlul intern și guvernanța.
- Interacționeaza cu furnizorii pentru servicii și asistență.
- Monitorizeaza aplicația și interfețele și rezolva eventualele problemele
- Sprijina utilizatorii finali cu toate aspectele legate de functionalitatea aplicatiilor.
- Colaboreaza cu echipa centrală pentru implementarea și perfecționarea proceselor și instrumentelor de tranziție
- Implementeaza si testeaza diversi conectori (API) catre alt platforme folosite in companie.
Cerinte candidat:
- Experiența similara minim 3 ani in administrarea Microsoft Dynamics Navision
- Diplomă de licență sau experiență echivalentă
- Abilitatea de a gestiona și prioritiza un volum de lucru ocupat și variat
- Este capabil să lucreze sub presiune și termene limită
- Atitudine flexibilă cu abilități foarte bune de lucru în echipă
- Competențe analitice puternice
- Cunostinte limba engleza avansat
- Cunostinte Excel avansate
- Cunotinte avansate baza de date Microsoft SQL.
Operator Call Center
Atributii:
Gestionare proiecte Telesales:
- monitorizare campanii Telesales.
- Preluare si dezvoltare portofoliu de clienti:
- intretinerea si imbunatatirea relatiei profesionale cu clientii actuali;
- contactarea potentialilor clienti;
- gestionarea fiselor de client si monitorizarea stadiului in care au ajuns discutiile/negocierile;
- negocierea contractelor de servicii callcenter.
- Urmarirea derularii contractelor de servicii callcenter incheiate
Cerintele candidat:
- Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor;
- Experienta de minim 1 an in coordonarea de echipe de vanzari;
- Experienta in domeniul callcenter reprezinta un avantaj;
- Capacitate de organizare, atentie la detalii;
- Abilitati dezvoltate de comunicare si socializare;
- Capacitate decizionala;
- Persoana focusata pe rezultate, perseverenta in efort, rezistenta la stress
- Inclinatie spre competitivitate.
Consultant vanzari IT
Atributii:
- vanzarea directa catre client in showroom
- cresterea vanzarilor
- aranjarea produselor la raft
- inventare
- receptie marfa
- pregatirea coletelor
- consilierea clientului in magazin