Angajari

 

Producton angajeaza:

 

Tehnician reumpleri

Responsabilitati:

  • Reumple cartusele cu cerneala sau toner,
  • Efectueaza impreuna cu seful de departament comanda de aprovizionare,
  • Receptioneaza materialele necesare procesului de reumplere,
  • Pliaza cutiile rezultate in procesul reumplerii si cele in care vine marfa de la aprovizionare,
  • Colecteaza flacoanele goale rezultate in urma procesului de reumplere,
  • Depoziteaza in cutii cartusele goale din gestiunea cartuse goale
  • Participarea la cursurile organizate pentru tehnicienii de reumpleri

 

Tehnician service imprimante

Responsabilitati:

  • Repararea si intretinerea echipamentelor aflate in contracte MPS
  • Repararea si intretinerea sistemelor de calcul intrate in service
  • Deplasarea la clienti pentru remedierea defectelor aparute la echipamentele din contracte sau la cererea express a clientilor
  • Instalare aplicatii specifice activitatilor de service si monitorizare echipamente imprimare
  • Participarea la cursurile de instruire tehnicieni service organizare de vendor
  • Ofera asistenta tehnica Telefonica si email clientilor companiei
  • Comportament ireprosabil la si atitudine pro client in timpul interventiilor

 

Manager ERP si baza de date Navision

Atributii:

  • Testeaza și implementeaza modificările de configurare a Microsoft Dynamics Navision si a bazei de date
  • Intelege mediile unice și interfețele de aplicație pentru dezvoltarea, testarea și implementarea actualizărilor in ERP.
  • Efectueaza întreținerea de rutină a sistemului, inclusiv scrierea și programarea fluxurilor de lucru și a rapoartelor.
  • Creeaza și menține documentația aplicației pentru procesul de audit.
  • Supraveghează securitatea și accesul, inclusiv crearea și menținerea conturilor de utilizator.
  • Menține controlul intern și guvernanța.
  • Interacționeaza cu furnizorii pentru servicii și asistență.
  • Monitorizeaza aplicația și interfețele și rezolva eventualele problemele
  • Sprijina utilizatorii finali cu toate aspectele legate de functionalitatea aplicatiilor.
  • Colaboreaza cu echipa centrală pentru implementarea și perfecționarea proceselor și instrumentelor de tranziție
  • Implementeaza si testeaza diversi conectori (API) catre alt platforme folosite in companie.

Cerinte candidat:

  • Experiența similara minim 3 ani in administrarea Microsoft Dynamics Navision
  • Diplomă de licență sau experiență echivalentă
  • Abilitatea de a gestiona și prioritiza un volum de lucru ocupat și variat
  • Este capabil să lucreze sub presiune și termene limită
  • Atitudine flexibilă cu abilități foarte bune de lucru în echipă
  • Competențe analitice puternice
  • Cunostinte limba engleza avansat
  • Cunostinte Excel avansate
  • Cunotinte avansate baza de date Microsoft SQL.

 

Operator Call Center

Atributii:
Gestionare proiecte Telesales:

  • monitorizare campanii Telesales.
  • Preluare si dezvoltare portofoliu de clienti:
  • intretinerea si imbunatatirea relatiei profesionale cu clientii actuali;
  • contactarea potentialilor clienti;
  • gestionarea fiselor de client si monitorizarea stadiului in care au ajuns discutiile/negocierile;
  • negocierea contractelor de servicii callcenter.
  • Urmarirea derularii contractelor de servicii callcenter incheiate

 Cerintele candidat:

  •  Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor;
  • Experienta de minim 1 an in coordonarea de echipe de vanzari;
  • Experienta in domeniul callcenter reprezinta un avantaj;
  • Capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si socializare;
  • Capacitate decizionala;
  • Persoana focusata pe rezultate, perseverenta in efort, rezistenta la stress
  • Inclinatie spre competitivitate.

 

Consultant vanzari IT

Atributii:

  • vanzarea directa catre client in showroom
  • cresterea vanzarilor
  • aranjarea produselor la raft
  • inventare
  • receptie marfa
  • pregatirea coletelor
  • consilierea clientului in magazin